Fiat MDFAUTO ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE Fiat MDFAUTO ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE
   
Dostawcze  
 
    www.fiat.pl        
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 









Oferta Serwisowa


Wybrane oferty serwisowe


Pakiety Serwisowe

Pakiet serwisowy ESSENTIAL CARE:

1.Dwa przeglądy kontrolne z których każdy obejmuje:

 Kontrola sprawności hamulców przednich

 Kontrola sprawności hamulców tylnych

 Kontrola sprawności hamulca ręcznego

 Kontrola zawieszenia

 Sprawdzenie działania układu klimatyzacji i stanu filtra

 Kontrola pasków napędowych osprzętu silnika

 Kontrola działania świateł i kierunkowskazów

 Kontrola skuteczności wycieraczek i spryskiwaczy szyb

 Sprawdzenie jakości płynu hamulcowego (zawartość wody) i kontrola poziomu

 Sprawdzenie jakości płynu chłodniczego (temp. zamarzania) i kontrola poziomu

 Kontrola poziomu oleju silnikowego i płynu wspomagania

 Kontrola stanu akumulatora

 Sprawdzenie zużycia opon i ciśnienia

 Kontrola terminów przeglądów i badania okresowego.

 

2.Kupony rabatowe na zakup wybranych części:

 filtr oleju 15%

 filtr paliwa15%

 filtr przeciwpyłkowy 15%

 klocki hamulcowe 15%

 szczęki hamulcowe 15%

 amortyzatory 15%

 pióra wycieraczek 10%

 opony 5%

 akumulator od 5%

 sprzęgło 15%

 akcesoria 10%

 

3. Kupon na bezpłatną wymianę (robocizna) filtra kabinowego, którego stan jest weryfikowany przy sprawdzaniu działania klimatyzacji. Filtr klient może zakupić taniej korzystając z kuponu rabatowego.

Podstawą do skorzystania przez klienta z usług i rabatów jest przedstawienie kuponów, które są odcinane i zatrzymywane przez dealera, co eliminuje możliwość ponownego skorzystaniem z tego samego świadczenia (system rozliczeniowy umożliwia rozliczenie jedynie 2 kontroli w ramach kontraktu, ale nie monitoruje kuponów rabatowych i wymiany filtra).

Ważność pakietu

Z pakietu można korzystać w stacjach serwisowych na terenie Polski i jest ważny 2 lata od daty jego zakupu.

Pakiet dostępny jest dla aut od 3-ego roku eksploatacji zakupionych w Polsce przy czym może być niedostępny dla niektórych starszych modeli - system nie umożliwi utworzenia oferty dla takiego nadwozia (oczekujemy na centralną modyfikacja systemu LINK, która umożliwi sprzedaż tego pakietu także do aut zakupionych poza granicami kraju).

Cena detaliczna pakietu--cena detaliczna z VAT to 149 PLN (netto 121,14 PLN).

ulotka informacyjna

 

Pakiet przeglądów EASY CARE

Szanowni Państwo,

Informujemy, że uruchomiona została sprzedaż zapowiadanych nowych Pakietów Serwisowych EASY CARE obejmujących przeglądy z programu kontraktów serwisowych MVP. Poniżej opis i podstawowe informacje.

Zakres pakietu

Pakiet umożliwia bezpłatną obsługę serwisową pojazdu w określonym czasie do określonego limitem przebiegu w ustalonym zakresie, i obejmuje:

- czynności i materiały w zakresie przeglądów okresowych zgodnie z opisem i harmonogramem serwisowym podanym w Instrukcji Obsługi pojazdu. 

- wszystkie wymiany oleju silnikowego i filtra (jeśli tak przewiduje producent) dla pojazdów gdzie taka wymiana następuje wg wskazań systemu kontrolnego pojazdu niezależnie od harmonogramu serwisowego.

- 15% rabat na części zamienne wkalkulowany w cenie pakietu.

 

Dla klienta pakiet gwarantuje stałość cen, eliminuje wpływ inflacji i zmiany cen: części, olejów, płynów eksploatacyjnych, oraz robocizny.

Warianty

Pakiety Easy Care ograniczone są co do czasu trwania i granicznego przebiegu pojazdu (liczonych od dnia zakupu nowego pojazdu) w którym będzie wykonywana obsługa serwisowa w zakresie określonym umową. Dostępne są następujące opcje:

• do 2 lat i do 30 000 lub do 60 000 km lub do 80 000 km,

• do 3 lat i do 45 000 lub do 90 000 km lub do 120 000 km,

• do 4 lat i do 60 000 lub do 120 000 km lub do 160 000 km,

• do 5 lat i do 75 000 lub do 150 000 km lub do 200 000 km. .

Ceny pakietów

Ceny poszczególnych pakietów są widoczne w systemie LINK przy tworzeniu oferty dla klienta - oznaczenie kodowe Pakietów Easy Care: ME1.

Ceny dla danego modelu zależą jedynie od wersji silnikowej: benzynowa – ‘B’, wysokoprężna-Diesel ‘D, i alternatywna - ‘A’ czyli benzynowa z zamontowaną fabrycznie przez producenta instalacją gazową (nie obejmuje montowanej instalacji Tartarini nabywanej jako akcesoria).

Umowa

Uruchomienie pakietu serwisowego w Linku jest potwierdzane wydrukiem umowy z danymi nabywcy, pojazdu i opcją wybranego wariantu, zakresem oraz warunkami ogólnymi świadczenia usług.

Okres aktywacyjny

Pakiet można aktywować przy zakupie nowego pojazdu, lub przed wykonaniem pierwszego przeglądu okresowego wynikającego z harmonogramu, w ciągu 12 miesiący od daty zakupu pojazdu.

ulotka informacyjna

cennik pakietów serwisowych


e-Zamówienia: wyprzedaż części do starszych modeli Fiat; opony; akumulatory.

www.czesci.fcapoland.pl


 Gwarancja rozszerzona MOPAR: Maximum Care i Powertrain Care.

Gwarancja do 5 lat z mocą korzyści 

Wydłużone gwarancje fabryczne Maximum Care i Powertrain Care to wygoda, bezpieczeństwo i ekonomia użytkowania oraz obsługi samochodu.

Celem usługi jest:

•wzmocnienie komfortu obsługi samochodu i podróżowania

•sprawna eksploatacja

•właściwa dbałość o stan techniczny

•optymalizacja kosztów utrzymania

•eliminacja lub znaczące obniżenie kosztów niespodziewanych napraw oraz wymiany wadliwych części mechanicznych i elektrycznych

•poprawa bezpieczeństwa jazdy

 

Oferta dopasowana do Twoich potrzeb

Gwarancje elektromechaniczne Maximum Care i Powertrain Care są dostępne dla wszystkich marek samochodów Grupy na polskim rynku (Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth, Fiat Professional, Jeep), zarówno nowych, jak i używanych (z gwarancją producenta). W zależności od potrzeb eksploatacyjnych i przebiegu pojazdu, oferujemy różne zakresy ochrony i okresy obowiązywania.

1.Gwarancja Maximum Care to najszersza ochrona, która w maksymalnym stopniu eliminuje koszty napraw i usunięcia usterek oraz wymiany uszkodzonych części i zespołów.

2.Gwarancja Powertrain Care to ekonomiczny wariant, obejmujący ochroną główne podzespoły samochodu (silnik, skrzynia biegów, układ przeniesienia napędu, układ chłodzenia i zasilania paliwem).

 

Co zyskujesz?

•przedłużenie gwarancji fabrycznej nawet do 5 lat (w tym 2 lata gwarancji ustawowej)

•3 opcje czasowe do wyboru (1-3 lata, ograniczone limitem przebiegu)

•ochronę z planowanym przebiegiem max. 200tys. km w 3 lata

•pomoc w doborze najbardziej optymalnego wariantu

•ułatwienie sprzedaży pojazdu (rękojmia dobrego stanu)

•możliwość przeniesienia prawa do usługi na kolejnego nabywcę (po uprzednim powiadomieniu Fiat Auto Poland)

•możliwość włączenia kwoty kontraktu do raty leasingu/kredytu

 

Pakiety wydłużonej gwarancji można zakupić w sieci Fiat Auto Poland (salon lub serwis dealera) oraz w autoryzowanych warsztatach.

ZADZWOŃ I ZAPYTAJ O WARUNKI WSPÓŁPRACY


 

Klub Premium

PROGRAM FIAT CHRYSLER AUTOMOBILES SKIEROWANY DO NIEZALEŻNYCH WARSZTATÓW SAMOCHODOWYCH

 

KTO MOŻE ZOSTAĆ PARTNEREM KLUBU PREMIUM?

Podmioty które, prowadzą pełen zakres obsługi samochodu. Chcąc wyróżnić stałych Klientów zaopatrujących się w oryginalne części zamienne i akcesoria u dealerów Fiat Chrysler Automobiles, proponujemy przystąpienie do Programu Klub Premium.

Przynależność do Klubu Premium gwarantuje:

•możliwość współpracy z profesjonalnym zespołem fachowców Fiat Chrysler Automobiles w zakresie porady technicznej,

•dostęp do portalu e-zamówienia zamieszczonego na głównych stronach brandowych,

•możliwość zakupu na korzystnych warunkach – przebadanych, przetestowanych części zamiennych wysokiej jakości do samochodów Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Abarth, Jeep, Chrysler, Dodge, Samochody Dostawcze,

•dostęp do ciekawych informacji na temat Fiat Chrysler Automobiles za pośrednictwem otrzymywanego regularnie czasopisma „Fiat Świat Serwisu”,

•stałe upusty na części zamienne u dealerów Fiat Chrysler Automobiles na terenie Polski,

•możliwość korzystania z wszystkich promocji na części zamienne i akcesoria oferowanych przez Fiat Chrysler Automobiles,

•informacje przesyłane drogą elektroniczną o bieżących promocjach, wyprzedażach i akcjach serwisowych,

•pomoc dealerów w zakresie prawidłowego doboru części zamiennych i akcesoriów oferowanych przez Mopar.

JAK ZOSTAĆ PARTNEREM KLUBU PREMIUM?

1.Wszyscy zainteresowani, którzy chcą uzyskać niezbędne informacje, powinni skontaktować się z nami.

2.Zainteresowany wypełnia formularz zgłoszeniowy upoważniający do przystąpienia do Programu. Dealer przesyła informacje do FCA.

3.Przedstawiciel FCA wprowadza dane klienta do bazy danych, któremu zostaje nadany indywidualny numer członkowski znajdujący się na odwrocie karty Klubu Premium. Dealer przekazuje nowemu Partnerowi kartę członkowską wraz z oddzielnym pismem informującym o rejestracji i zasadach współpracy wraz z ulotkami Klubu Premium.

4.Karta upoważnia każdego członka do korzystnego zakupu części zamiennych i akcesoriów u dealerów Fiat Chrysler Automobiles na terenie Polski.

ZADZWOŃ I ZAPYTAJ O WARUNKI WSPÓŁPRACY.


Oferta części Classic Line:

Wprowadzenie wysokiej jakości produktów alternatywnych w stosunku do istniejącej oferty FCA. Produkty Classic Line są certyfikowane przez Mopar®.

Zwiększenie sprzedaży części zamiennych do modeli wycofanych z produkcji

Aktualna oferta:

klocki hamulcowe           

tarcze hamulcowe          

amortyzatory                    

filtr oleju                             

filtr paliwa                          

filtr kabinowy                   

filtr powietrza                   

rozrząd

Łączą w sobie jakość i korzystne ceny.

Przeznaczone do modeli już nie produkowanych.


informacje:

Jarosław Pasieka - kierownik serwisu tel. 74 8157335 lub f75655w@dealer.fiat.pl

Krzysztof Adamczyk - kierownik magazynu tel. 74 8157335 lub f75655m@dealer.fiat.pl

   
 
 
MDF AUTO MARIUSZ ŁĄCZ

ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE
PARTYZANTÓW 1
57-200 ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE
Tel.: (74) 8157335
(74) 8157335
e-mail



 
 
· polityka prywatności    · informacje o cookies